na nekaj krajih v Sloveniji). v krajih nekaj na

soteska, Zgodaj poleti cveti krajnski jeglič (zaščitena roža, ki raste le le raste ki roža, (zaščitena jeglič krajnski cveti poleti Zgodaj soteska,

Iška vas – cerkev sv. Mihaela, Iška - Žaga venecijanka, Iški Vintgar - - Vintgar Iški venecijanka, Žaga - Iška Mihaela, sv. cerkev – vas Iška

ZANIMIVOSTI OB POTI: POTI: OB ZANIMIVOSTI – rimski nagrobni spomenik Stari dedec, dedec, Stari spomenik nagrobni rimski – Staje

okrepčamo, pelje do Grabljic široka pešpot, ki pa za kolesarje ni najbolj primerna. najbolj ni kolesarje za pa ki pešpot, široka Grabljic do pelje okrepčamo,

ob koncu tedna še kar prometna. Od doma v Iškem Vintgarju, kjer se poleti lahko lahko poleti se kjer Vintgarju, Iškem v doma Od prometna. kar še tedna koncu ob

opazimo. Vodi nas skozi Staje, Iško vas in Iško. Pot je asfaltirana in poleti poleti in asfaltirana je Pot Iško. in vas Iško Staje, skozi nas Vodi opazimo.

metrov skupnega vzpona, ki pa ga takorekoč ne ne takorekoč ga pa ki vzpona, skupnega metrov 70 ima in kilometrov

OPIS POTI: OPIS 9 približno dolga je Vintgarju Iškem v doma do Iga od Pot

reka Iška reka »

Podkraj "Barjanska okna" "Barjanska Podkraj

• barvna oznaka na zemljevidu: na oznaka barvna •

pogosto suha struga, Brest - Naravni rezervat Iški morost z opazovalnico za ptiče, ptiče, za opazovalnico z morost Iški rezervat Naravni - Brest struga, suha pogosto

vsako • kolo: kolo: • kraljice presvetega rožnega venca (do nje vodi 125 stopnic), reka Iška – poleti poleti – Iška reka stopnic), 125 vodi nje (do venca rožnega presvetega kraljice

enostavna • težavnost: • . st.), Vrbljenje - hipodrom, Tomišelj – cerkev Marije Marije cerkev – Tomišelj hipodrom, - Vrbljenje st.), . 16 iz freskami in nagrobniki

spomenik vklesan v živo skalo), Iška vas - cerkev sv. Mihaela (z rimskimi rimskimi (z Mihaela sv. cerkev - vas Iška skalo), živo v vklesan spomenik m

• višinska razlika: razlika: višinska •

), Staje - Stari dedec (rimski (rimski dedec Stari - Staje ), 1711 leta celo datirana Mačka, Gregorja

km km • dolžina: dolžina: •

ZANIMIVOSTI OB POTI: POTI: OB ZANIMIVOSTI Ig – cerkev sv. Martina (delo stavbenika stavbenika (delo Martina sv. cerkev – Ig

cerkev sv. Mohorja in Fortunata (edina ižanska cerkev, ki je postavljena na barju). na postavljena je ki cerkev, ižanska (edina Fortunata in Mohorja sv. cerkev

odkrito koliščarsko naselje blizu Maha), – – Matena Maha), blizu naselje koliščarsko odkrito 1875 (leta kolišča in bele čaplje (med potjo in reko Iščico na levi strani). levi na Iščico reko in potjo (med čaplje bele in

IG • STAJE • IŠKA VAS • IŠKA • IŠKI VINTGAR • IN NAZAJ IN • VINTGAR IŠKI • IŠKA • VAS IŠKA • STAJE • IG

močvirski tulipan (zaščitena roža!), Ljubljansko barje - Dežmanova Dežmanova - barje Ljubljansko roža!), (zaščitena tulipan močvirski makadamu pripeljemo skoraj do Iga. Na tem delu poti so pozimi skoraj vedno sive sive vedno skoraj pozimi so poti delu tem Na Iga. do skoraj pripeljemo makadamu

ZANIMIVOSTI OB POTI: POTI: OB ZANIMIVOSTI Osamelci Babna gorca, Grmez, Spomladi Spomladi Grmez, gorca, Babna Osamelci VARIANTA: VARIANTA: v Iški Loki lahko zavijemo levo proti ižanski cesti, jo prečkamo in se po po se in prečkamo jo cesti, ižanski proti levo zavijemo lahko Loki Iški v

smeri in tako podaljšamo krog. krog. podaljšamo tako in smeri

in poleti lahko na tem delu poti opazujemo štorklje. opazujemo poti delu tem na lahko poleti in

VARIANTA: VARIANTA: v obratni obratni v 1 št. pot na priključimo se desno, zavijemo lahko Mateni v skorajda brez razmaka. Iz Iške Loke imamo le še dober kilometer do Iga. Spomladi Spomladi Iga. do kilometer dober še le imamo Loke Iške Iz razmaka. brez skorajda

do Bresta. Pri prvih hišah zavijemo levo proti Mateni in Iški Loki. Vasice si sledijo sledijo si Vasice Loki. Iški in Mateni proti levo zavijemo hišah prvih Pri Bresta. do

treking povsem primerno. povsem treking Ko pridemo do ceste Tomišelj – Brest, zavijemo levo, prečkamo Iško in prispemo prispemo in Iško prečkamo levo, zavijemo Brest, – Tomišelj ceste do pridemo Ko

Makadam od Maha pa skoraj do Ižanke je dokaj dobro vzdrževan, tako da je kolo za za kolo je da tako vzdrževan, dobro dokaj je Ižanke do skoraj pa Maha od Makadam drugi strani struge, lepša pa je po levem bregu. levem po je pa lepša struge, strani drugi

Pri prvih hišah zavijemo levo in se skozi Iško Loko podamo nazaj na Ig. Ig. na nazaj podamo Loko Iško skozi se in levo zavijemo hišah prvih Pri levi našli pot do lepo urejene ptičje opazovalnice. Pot lahko nadaljujemo po eni ali ali eni po nadaljujemo lahko Pot opazovalnice. ptičje urejene lepo do pot našli levi

prečkamo prav pri zadnjih hišah in se mimo čistilne naprave peljemo proti Mateni. Mateni. proti peljemo naprave čistilne mimo se in hišah zadnjih pri prav prečkamo Na dveh tretjinah poti je mostiček čeznjo. Če ga prečkamo, bomo takoj za njim na na njim za takoj bomo prečkamo, ga Če čeznjo. mostiček je poti tretjinah dveh Na

barja se imenuje Hauptmanca in nas vodi do glavne ceste Ljubljana - Ig. Ižanko Ižanko Ig. - Ljubljana ceste glavne do vodi nas in Hauptmanca imenuje se barja Nato nas pot ves čas vodi ob strugi reke Iške, ki je poleti večinoma povsem suha. suha. povsem večinoma poleti je ki Iške, reke strugi ob vodi čas ves pot nas Nato

barju), kmalu zavijemo pravokotno desno in ko pridemo do širše ceste, levo. Ta del del Ta levo. ceste, širše do pridemo ko in desno pravokotno zavijemo kmalu barju), Prečkanje mostu je nevarno. nevarno. je mostu Prečkanje

poti je križišče, kjer zavijemo levo, se peljemo mimo Grmeza (še en osamelec na na osamelec en (še Grmeza mimo peljemo se levo, zavijemo kjer križišče, je poti takoj zavili levo, bi po nekaj sto metrih prišli do Ljubljanice in vodovodnega mostu. mostu. vodovodnega in Ljubljanice do prišli metrih sto nekaj po bi levo, zavili takoj

pred mostom čez Iško zavijemo ob reki desno po makadamu. Če bi prečkali Iško in in Iško prečkali bi Če makadamu. po desno reki ob zavijemo Iško čez mostom pred Desna vodi proti Babni gorici, srednja pa proti Lavrici. Izberemo slednjo; na koncu koncu na slednjo; Izberemo Lavrici. proti pa srednja gorici, Babni proti vodi Desna

glavne ceste Črna vas – Podpeč v vas Lipe. Zavijemo desno proti Ljubljani in tik tik in Ljubljani proti desno Zavijemo Lipe. vas v Podpeč – vas Črna ceste glavne poti, ki vodijo proti severu. Leva ne pripelje nikamor, saj se konča sredi travnikov. travnikov. sredi konča se saj nikamor, pripelje ne Leva severu. proti vodijo ki poti,

informacijsko tablo. Mi pa gremo levo po asfaltu in se po ravni cesti pripeljemo do do pripeljemo cesti ravni po se in asfaltu po levo gremo pa Mi tablo. informacijsko bomo spomladi naleteli na polja močvirskega tulipana. Od Maha imamo na voljo tri tri voljo na imamo Maha Od tulipana. močvirskega polja na naleteli spomladi bomo

nadaljujejmo v prvem križišču naravnost, pridemo do barjanskih oken z z oken barjanskih do pridemo naravnost, križišču prvem v nadaljujejmo srečamo ljudi, ki točijo vodo in jo nosijo s seboj, saj naj bi bila zdravilna. Blizu Maha Maha Blizu zdravilna. bila bi naj saj seboj, s nosijo jo in vodo točijo ki ljudi, srečamo

zavijemo levo proti Podkraju. Pri baru Anzelc zavijemo desno na barje. Če Če barje. na desno zavijemo Anzelc baru Pri Podkraju. proti levo zavijemo Tu redno redno Tu dediščine. svetovne Seznam UNESCO na vpisani Alp" okoli kolišča

vodi ob vznožju Krima, skozi , prek reke Iške do Tomišlja, kjer na križišču križišču na kjer Tomišlja, do Iške reke prek Vrbljene, skozi Krima, vznožju ob vodi namreč od leta 2011 v okviru serijske mednarodne nominacije " Prazgodovinska Prazgodovinska " nominacije mednarodne serijske okviru v 2011 leta od namreč

ostro desno. Zavita cesta nas čez polje pripelje do Strahomerja, od tam pa nas nas pa tam od Strahomerja, do pripelje polje čez nas cesta Zavita desno. ostro dveh tabel, ki opisuje obdobje koliščarjev na ižanskem. Dve skupini kolišč na Igu sta sta Igu na kolišč skupini Dve ižanskem. na koliščarjev obdobje opisuje ki tabel, dveh

posamezne odseke. Za boljšo orientacijo je priložen zemljevid. priložen je orientacijo boljšo Za odseke. posamezne

Pri gasilskem domu zavijemo zavijemo domu gasilskem Pri na glavno cesto, ki nas pripelje v Iško vas. vas. Iško v pripelje nas ki cesto, glavno na Mahu je vrtina, iz katere teče pitna voda, ki nikoli ne presahne, tu je tudi ena od od ena tudi je tu presahne, ne nikoli ki voda, pitna teče katere iz vrtina, je Mahu

različnih dolžin. Opisane poti lahko med seboj prepletate ali pa se podate le na na le podate se pa ali prepletate seboj med lahko poti Opisane dolžin. različnih

Staje. Tu zavijemo levo proti Kotu in se kmalu nato ponovno priključimo priključimo ponovno nato kmalu se in Kotu proti levo zavijemo Tu Staje. Na Na levo. zavijemo mostu tretjem po in Škofljici proti cesti po gremo pa ali

tudi po sosednjih občinah, se vam odpre vrsta poti vseh težavnostnih stopenj in in stopenj težavnostnih vseh poti vrsta odpre vam se občinah, sosednjih po tudi OPIS POTI: OPIS Z Iga krenemo proti Iškemu Vintgarju in se peljemo skozi skozi peljemo se in Vintgarju Iškemu proti krenemo Iga Z

desno na makadamsko pot približno nasproti Petrolove bencinske črpalke črpalke bencinske Petrolove nasproti približno pot makadamsko na desno

občinske meje ne bodo omejevale in ste pripravljeni vsaj košček poti prekolesariti prekolesariti poti košček vsaj pripravljeni ste in omejevale bodo ne meje občinske

OPIS POTI: OPIS Iz Iga se do Maha lahko odpravimo po dveh poteh: ali zavijemo zavijemo ali poteh: dveh po odpravimo lahko Maha do se Iga Iz

Nekatere kolesarske poti v celoti potekajo po občini Ig, če pa se odločite, da vas vas da odločite, se pa če Ig, občini po potekajo celoti v poti kolesarske Nekatere • barvna oznaka na zemljevidu: na oznaka barvna •

vsako

• kolo: kolo: •

• barvna oznaka na zemljevidu: na oznaka barvna •

med njima ni. njima med

le krajši del je makadamski je del krajši le enostavna, • težavnost: • treking • kolo: kolo: •

dvoje: na Krim in na Mokerc, med katerima je Iški Vintgar. Kolesarske povezave povezave Kolesarske Vintgar. Iški je katerima med Mokerc, na in Krim na dvoje:

m • višinska razlika: razlika: višinska •

enostavna, velik del bo Barju je makadam je Barju bo del velik enostavna, • težavnost: • - hribovit del, ki ga zaznamujejo tudi težji vzponi. Ta del lahko razdelimo še na na še razdelimo lahko del Ta vzponi. težji tudi zaznamujejo ga ki del, hribovit -

km km dolžina: • - barjanski, ki je povsem ravninski, in ravninski, povsem je ki barjanski, - m • višinska razlika: razlika: višinska •

nasprotna dela: nasprotna

km km dolžina: •

Občino Ig lahko glede možnosti za kolesarjenje razdelimo v dva povsem povsem dva v razdelimo kolesarjenje za možnosti glede lahko Ig Občino • MATENA • IŠKA LOKA • IG • LOKA IŠKA • MATENA •

• TOMIŠELJ • PODKRAJ • LIPE • ČRNA VAS • BREST • VAS ČRNA • LIPE • PODKRAJ • TOMIŠELJ • • ČEZ IŽANKO • MATENA • IG • MATENA • IŽANKO ČEZ •

KOLESARSKE POTI PO OBČINI IG OBČINI PO POTI KOLESARSKE IG • STAJE • KOT • IŠKA VAS • • VRBLJENE • STRAHOMER • VAS IŠKA • KOT • STAJE • IG IG • MAH • GRMEZ • HAUPTMANCA • GRMEZ • MAH • IG

VARNOSTNI NASVETI: imejte vedno brezhibno kolo; OBČINA IG bodite primerno pripravljeni za pot, ki jo načrtujete; s seboj Govekarjeva cesta , IG 6 1292 vzemite dovolj tekočine in virov energije; vedno imejte telefon: 01/280 23 00 varnostno čelado in rokavice; s seboj imejte mobitel, osebni faks: dokument in nekaj denarja; po samotnih poteh, posebej po 01/280 23 22 e-pošta: [email protected] gozdovih ne kolesarite sami; obvestite svojce ali prijatelje o nameravani poti; s seboj imejte zemljevid; pri načrtovanju poti spletna stran: www.obcina-ig.si upoštevajte smer vetra. Vožnja po opisanih poteh je na lastno odgovornost, zato izdajatelj in avtor nista odgovorna za morebitno nesrečo ali škodo, ki bi jo utrpel uporabnik zloženke. Poti v naravi niso označene. Pri načrtovanju poti ZA OKREPČILO NA POTI: se predhodno seznanite s težavnostjo poti in stanjem cest. Večina poti poteka po cestah, kjer hkrati poteka promet z motornimi vozili, PLANINSKI DOM NA KRIMU zato bodite še posebej previdni. Spoštujte prometne predpise. Opis tel. 041 204 194 poti je narejen na dan izida te zloženke, kasneje je lahko prišlo do DOM NA KUREŠČKU sprememb poti, ki tu niso opisane. tel. 01/364-41-92 GOSTILNA GERBEC, Zabrv 22, tel. 030 304 004 KAJ ODSVETUJEMO: GOSTILNA ULČAR, • vožnjo po cesti Ig Ljubljana (ižanka) Zabrv 28, tel. 01/286 20 76 • vožnjo po barju v poletni vročini GOSTILNA PIZZERIJA MM, • vožnjo po gozdnih stezah, Brest 33, tel. 01/286 23 62 PIZZERIJA MARS, Med OBVEZNO OPREMO sodijo tudi ustrezni zemljevidi, Brest 45, tel. 01/286 46 77 primerni so naslednji: KAVARNA STUDENEC Banija 4, tel. 01/280-23-73 • Občina Ig v merilu 1:25.000 DOM V IŠKEM VINTGARJU • Sprehodi po Krimu v merilu 1:25.000 tel. 040 710 474 • Potovanje po Turjaku, Velikih Laščah in Robu z okolico v merilu 1:25.000 OSTALE INFORMACIJE: • Specialke Geodetskega zavoda v merilu 1:25.000 – na primer Ig, Rakitna, Brezovica ter Ljubljana BANKOMAT, Ljubljanska cesta 69, Zabrv 12, Gasilska ulica 10, Banija 4 LEKARNA Banija 4, tel. 280-23-76 BENCINSKI SERVIS PETROL, Ljubljanska cesta 69, tel. 01/286 40 62 POŠTA, Govekarjeva cesta 12, tel. 01/280 99 20

IZDALA: Občina Ig AVTOR TEKSTA: Matjaž Zupan LEKTORIRANJE: Darja Verbič FOTOGRAFIJE: Matjaž Zupan, Tomaž » parkirišče ob Velechovsky, Janez Resnik, arhiv Občine Ig cerkvi sv. Martina v Igu. OBLIKOVANJE IN PRELOM: Spotnet d.o.o. PONATIS: Present d.o.o. Avgust PO KOLESARSKIH POTEH ... 2017 IG • • KLADA • GOLO • KUREŠČEK • GOLO IG • IŠKA VAS • • KRIM • RAKITNA • TOMIŠELJ • ŠKRILJE • IG • dolžina: km 46 • dolžina: km • višinska razlika: m 5 24 1000 • višinska razlika: m 4 680 • težavnost: zelo težavna, delno asfalt, delno makadam • težavnost: zelo težavna, večinoma asfalt • kolo: treking ali gorsko • kolo: treking • barvna oznaka na zemljevidu: • barvna oznaka na zemljevidu: OPIS POTI: Vsaka pomembna kolesarska dirka ima svojo kraljevsko OPIS POTI: Pot nas najprej »za ogrevanje« pelje iz Iga proti Kremenici etapo z najhujšim vzponom, v občini Ig pa za »kraljevskega« velja in Dragi. Na vrhu klančka zavijemo desno skozi gozd do Sarskega. vzpon na Krim, ki je visok kar 1109 metrov. Iz Iga se peljemo skozi Staje Zadnji metri pred jaso in pot skozi vas so najbolj strmi. Sledi kratek spust in nato še in Iško vas proti Iškemu vintgarju. Na koncu Iške vasi v križišču zavijemo desno v vzpon do Klade (ki je že v občini Škofljica). Tu zavijemo levo in se vzpnemo še nekaj hrib. Asfaltna cesta nas po prijetni senci kaj kmalu pripelje v vasico Gornji Ig metrov, dokler ne pridemo do križišča, kjer je levo odcep proti Želimljam, mi pa (nadmorska višina okrog 620 m). Zelo strmega vzpona ni, seveda pa moramo moči gremo naravnost proti Golemu. Pot je v celoti asfaltirana in malce pred šolo na primerno razporediti, saj je pot do Krima še dolga. Pri spomeniku padlim borcem Golem je najhujši vzpon, kjer vam naj ne bo nerodno kakšen meter tudi prepešačiti se lahko kratko odpočijemo, nakar po makadamski poti nadaljujemo vzpon po ob kolesu. Od šole se vzpnemo še v vas in se pri trgovini priključimo na glavno cesto, cesti, ki vodi proti Rakitni. Na nadmorski višini okrog 920 m se desno odcepi pot ki pelje iz Iga na Kurešček. Pri šoli se lahko podamo tudi na kratek vzpon do cerkve na Krim. Od tod naprej je makadamska cesta v slabšem stanju in pri vračanju sv. Marjete ali pa na Selnik. moramo paziti, da nam kamni na cesti ne poškodujejo zračnice. Prvi del poti je bolj Kmalu pridemo do ceste Ig – Rob, kjer zavijemo levo. Za zadnjimi hišami v vasi strm, nato se nadaljuje bolj položno, tik pred ciljem pa se strmina veča in največji zapustimo glavno cesto in zavijemo rahlo levo. Po lepi makadamski cesti (stara vzpon doseže zadnje metre pred planinskim domom na Krimu. V domu se lahko cesta) se peljemo proti Kureščku. Zadnji del poti od križišča je asfaltiran; pripelje nas okrepčamo in občudujemo razgled po barju ter ižanski občini. do Doma na Kureščku, kjer se lahko okrepčamo. Če imamo še toliko moči, se lahko Na začetku se vračamo po isti cesti, ko pa pridemo do ceste Ig – Rakitna, krenemo mimo pokopališča povzpnemo prav do cerkve na Kureščku. Zadnji del je zelo strm. desno in se počasi po lepem makadamu spuščamo do glavne ceste Podpeč - Vračamo se po glavni cesti skozi Golo in Škrilje do Iga. Pazimo na omejitev hitrosti, ki Rakitna. Zavijemo desno v dolino in v prvem levem ovinku ponovno zavijemo je ne enem delu le 40 km/h! desno na gozdno pot, ki se še nekaj kilometrov rahlo vzpenja (skupaj morda 60 m vzpona). Po gozdni cesti nadaljujemo spust v Tomišelj. Od tam do izhodišča na Igu nas vodi še dobrih 6 kilometrov ravninske poti. ZANIMIVOSTI OB POTI: Golo – cerkev sv. Marjete (razglašena l. 1997 za kulturni spomenik), Kurešček - romarska cerkev Marije Kraljice miru ZANIMIVOSTI OB POTI: Staje – nagrobni spomenik Stari dedec, Iška vas – lapidarij v cerkvi sv. Mihaela, Gornji Ig – cerkev sv. Lenarta. (stara več kot 500 let), Krim – najvišji vrh občine, razgledna točka. IG • SARSKO • KLADA • GOLO • KUREŠČEK • GOLO • ŠKRILJE • IG

n.m. Kurešček 833 n.m. IG • IŠKA VAS • GORNJI IG • KRIM • RAKITNA • TOMIŠELJ 800 Krim 1109 n.m. n.m. 1000 700 Golo Golo 900 Rakitna 600 Škrilje 800 Klada 500 700 Gornji Ig Sarsko 600 400 500

300 400 0 5 10 15 20 25 Iška vas Tomišelj km 46 300 0 5 10 15 20 25 30 35 40 45 km

LJUBLJANA Lavrica

Kozlarjeva gošča IG • ŽELIMLJE • PODTURJAK • ČETEŽ • ZAPOTOK • GOLO • IG Ško jica Ljubljanica s k o b • dolžina: km b l j a n a r j e 27 L j u • višinska razlika: m 6 570 • težavnost: srednje težka, večinoma asfalt, nekaj je makadama • kolo: treking ali gorsko GROSUPLJE • barvna oznaka na zemljevidu: Podkraj 2 Matena 3 OPIS POTI: Iz Iga krenemo proti Dragi, zapustimo mejo občine in Podpeč Arheološko nadaljujemo pot proti Pijavi Gorici. Tu zavijemo desno proti Želimljam in 5 Iška Loka najdišče se peljemo po dolini mimo vasi do meje občin Škofljica in Velike Lašče. Jezero Rahel vzpon nas pripelje do Podturjaka (levo se lahko vzpnemo na Turjak) in Brest VRH naprej po dolini prav do konca, kjer se cesta razcepi na tri krake: levi vodi do Tomišelj Ig Praznikov, srednji do Velikega Osolnika in naprej do Roba, mi pa izberemo desni Staje krak proti Četežu. Asfaltna pot skozi gozd se do Četeža kar strmo dviguje, od tam Preserje pa se nadaljuje makadam nazaj v občino Ig. Po travnikih kmalu pridemo do Pijava Vrbljene Stari dedec Zapotoka. Nadaljujemo skozi vas do glavne ceste Rob – Ig, kjer zavijemo desno. Gorica Sledi še 50 metrov rahlega vzpona, nato pa spust mimo odcepa za Kurešček skozi Kot Golo in Škrilje nazaj na Ig.

VARIANTE: Draga Strahomer • na koncu Želimeljske doline izberemo srednjo pot čez Javorje in Škamevec na Gozdna učna pot Veliki Osolnik, od koder se spustimo proti Robu in nadaljujemo vzpon proti Zapotoku Iška vas 6 Dobravica • za Zapotokom zavijemo levo, v Centi pa desno proti Krvavi peči in po gozdni poti nazaj na cesto Zapotok – Ig. Možen je tudi vzpon na Mokerc, kjer pa je zadnji Sarsko del poti v zelo slabem stanju. Podgozd • na Golem zavijemo desno proti Kladi in Sarskemu Krim

ZANIMIVOSTI OB POTI: Draga – ribniki (okoli ribnikov je speljana Želimlje gozdna učna pot), razgledi na Ljubljansko barje. Iška Klada Gornji Ig Škrilje IG • ŽELIMLJE • PODTURJAK • ČETEŽ • ZAPOTOK • GOLO • IG 1 Suša

n.m. Golo 4 700 Zapotok Iški Vintgar Golo KOČEVJE Krvavice Selnik 600 Četež Rogatec Rakitna 500 Mokrc Votli kamen

400 Podturjak Visoko Želimlje 300 Vrbica Kurešček 0 5 10 15 20 25 30 LEGENDA: km Zapotok kolesarska pot 1 kolesarska pot 3 kolesarska pot 5 zanimivosti ob poti