Ormoška planinska pot Odsek -DRAKŠL

Odsek RITMERK-DRAKŠL

Velika Nedelja

Sodinci Kukavice

Ormož - Hum pri Ormožu - - Jeruzalem - - Kostanj - Gomila - Ritmerk - Drakšl - Ormož Ormoška planinska pot Odsek RITMERK-DRAKŠL

Odsek 8: RITMERK–DRAKŠL (1 ura 45 minut) Od stavbe Ritmerk 13 nadaljujemo proti vzhodu, se spustimo ob vinogradu, gremo ob robu travnika tako, da imamo živo mejo na levi. Pri lovski preži preidemo skozi živo mejo in zavijemo rahlo levo, da pridemo na cesto ob robu gozda. Po njej se spustimo do asfaltirane prednostne ceste po kateri zavijemo desno, gremo po njej okrog 50 m, nato pa jo v prvem križišču zapustimo na levo cesto. Po njej gremo mimo domačije Ritmerk 16, nad domačijo zavijemo s ceste rahlo levo na gozdno cesto, ki gre nekaj časa vzporedno z našo cesto, nato pa se vrnemo nazaj na asfalt. Ves čas hodimo po cesti po vrhu grebena v smeri jugovzhod. Za domačijo 7 v razcepu ceste, izberemo desno cesto (smer jug), gremo po njej par metrov, nato pa zavijemo rahlo levo in izberemo pot med vinogradi naravnost čez breg. Na vrhu gremo mimo hiše Strjanci 14 a, nato pa se spustimo nazaj na cesto, ki je breg obšla po levi strani. Nadaljujemo po cesti po vrhu grebena približno 500 m, ves čas po vasi Strjanci. Pri hiši Podgorci 132 b, kjer naša cesta zavije levo, mi gremo naravnost po dovozni cesti proti kapeli. Mimo kapele se, med vinogradi v smeri jugovzhod, spustimo nazaj na cesto, ki je spet obvozila breg po naši levi strani. Nadaljujemo naprej v smeri jugovzhod in sledimo cesti približno 500 m. V križišču pri hiši Podgorci 125, izberemo levo cesto (še vedno smer približno jugovzhod), gremo po njej dobrih 750 m, nato pa na koncu gozda pri hiši 43, ko naša cesta zavije močno desno, izberemo kolovoz, nad cesto, ki gre nekaj časa v isti smeri kot cesta, nato pa počasi zavija v smeri jugovzhod in nas po 150 m pri hiši Podgorci 107, pripelje do smernih tabel v Cvetkovskem Vrhu. V desno nam smerna tabla kaže nadaljevanje Evropske pešpoti E7, ki do sem pride po Ormoški planinski poti iz Jeruzalema čez Ormož. Mi sledimo smerni tabli, ki nas po cesti usmeri levo, že po 50 m pa zavijemo desno s ceste in se ob

Ormož - Hum pri Ormožu - Kog - Jeruzalem - Lahonci - Kostanj - Gomila - Ritmerk - Drakšl - Ormož Ormoška planinska pot Odsek RITMERK-DRAKŠL starem klancu in vinogradih spustimo v grabo, kjer pri hiši Sodinci 53 pridemo na cesto. Sledimo cesti naprej v smeri vzhod oz. rahlo jugovzhod v gozd. Tik preden se cesta začne spuščati v grabo, nas markacije usmerijo rahlo levo na gozdno cesto. Po 300 m naravnost pridemo do urejenega prostora za druženje vaščanov z mizami in klopmi. Na tem mestu bi naj nekoč stal sodinski grad Kujzjek. Vse kar je ostalo od gradu je kamnita klop, ki stoji pri kapeli v Sodincih mimo katere gremo nekaj pozneje. Od tu nadaljujemo desno, da se po strmem spustu vrnemo na cesto katero smo zapustili v začetku gozda. Po cesti zavijemo levo, po 80 m pri stop znaku desno in po naslednjih 70 m pridemo na cesto Sodinci-Podgorci. Po njej nadaljujemo levo (smer severovzhod), mimo sodinske kapele, prečkamo potok Sejanco in v naslednjem križišču zavijemo desno v smeri Ormož (proti jugovzhodu). V to smer gremo po pločniku dobrih 300 m, nato pa pred mostom, pri hiši Senešci 37, zavijemo s ceste na levo v ozko dolino (smer severovzhod). Ko pridemo mimo druge hiše, zavijemo desno na gozdno pot. Po njej se vzpenjamo naravnost v breg, pridemo vmes na gozdno cesto, ji sledimo nekaj časa, ves čas v smeri vzhod, vmes pridemo na asfaltno cesto na kateri zavijemo desno navzdol, po 50 m pa nas markacije usmerijo s ceste levo na gozdno cesto, znova proti vzhodu. Gremo nekaj časa po gozdu, nato pa ob robu gozda, mimo hiše Senešci 82, dokler ne pridemo do prednostne ceste v Seneškem vrhu. Tu zavijemo desno in po 50 m pridemo do turistične kmetije Ozmec (Senešci 83), kjer je na levi strani ceste skrinjica z žigom (Drakšl, 283 m).